۲۶ آذر ۱۳۸۹

تست دوربین جدید پاناسونیک با نمونه فیلم جدید Panasonic AG-AF 101 Test


با نزدیک شدن زمان عرضه دوربینPanasonic AG-AF 101  این شرکت چندین دستگاه از این دوربین را برای تست و البته تبلیغ برای جلب مشتری در سراسر اروپا و آمریکا از آن جمله  آلمان در اختیار فیلمبردارهای شناخته شده قرار داد تا سمینار هایی برای معرفی عملی آن دوربین براه بیاندازند. در آلمان Matthias Bolliger در حضور 120 فیلمبردار و دست اندر کاران تولیدات ویدیویی یک روز کامل را صرف تست عملی این دوربین و ارایه نظراتش اختصاص داد.
Matthias Bolliger معتقد است که سنسور این دوربین  همان قابلیت هایی را دارا می باشد که سنسور DSLRs  در دوربین گران قیمت  Canon 7D  دارا می باشد. سنسوربزرگ 4/3 - CMOS با  قدرت آنالیزو انتقال تصاویری با عمق میدان های مختلف و با وضوحی که اصطلاحا به آن سینمایی نیز می گویند. (اندازه این سنسور بسیار بزرگتر از دوربین های  FullHD معمولی است اما با فرمت فیلم های 35 برابری نمی کند).
او با عنوان اینکه این دوربین برای حرفه ای ها کم نگذاشته به ورودی و خروجی های صدا و تصویر - میکروفون - هد فون- قابلیت نصب مانیتور / امکان بکار گیری انواع لنز های عکاسی و سینمایی و غیره اشاره می کند و این دوربین را در برابر دوربین هایی مثلAG-HVX200 بسیار کار آمدتر می بیند. برای اثبات این ادعا او با دیافراگم (2.0)  400 ASA تصاویری را ضبط وارائه می دهد. در همین رابطه به عملکرد فیلتر ND این دوربین اشاره می کند که شبیه به یک عینک آفتابی برای حفاظت از اشعه های مخرب و مزاحم و ایجاد وضوح در پس زمینه برای این دوربین عمل می کند. در خاتمه با یادآوری ضبط با فرمت 422 AVCHD - 24Mbps این دوربین را برای تولید فیلم کوتاه - مستند - ویدیو کلیپ و تولیداتی از این قبیل بسیار ایده آل تشخیص می دهد. این دوربین با قیمت تقریبی 5000 یورو به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات کامل این دوربین را اینجا ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر