۷ دی ۱۳۸۹

دوربین جدید فیلمبرداری حرفه ای A-Cam DLL

شرکت سوئدی Ikonoskop در آخرین روزهای سال دوربین حرفه ای A-Cam DLL را با قیمت تمام شده 9700 دلار به بازار عرضه کرده است. این شرکت که مشتریانی مانند کمپانی RED دارد با تولید این دوربین که از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار است فصل تازه ای  در رابطه با نوآوری های دوربین های DSLr که بسیار حرفه ای نیز فیلمبرداری می کنند گشوده است.  َ
A-Cam DLL قابلیت های متناقضی دارد. این دوربین که حداکثر تا FULLHD 1.920 +1.080عکسبرداری و فیلمبرداری می کند و از سنسور نه چندان بزرگی ( مثلا در مقایسه با Panasinic AG-AF 101 ) برخوردار است اما می تواند تصویر را با فرمت سینمایی(DNG (RAW ذخیره نماید. سنسور این دوربین که تولید شرکت کداک است توانایی انتقال 3,5 Mb برای هر فریم را دارا می باشد. ذخیره ساز 160 گیگابایتی همراه این دوربین با این فرمت می تواند 35 دقیقه فیلم را براحتی ذخیره نماید. به غیر از این قابلیت بسیار حرفه ای این دوربین با فرمت سینمایی RAW می تواند تا 240Mbps را نیز پشتیبانی کند. بدنه غیر معمول این دوربین 1500 گرمی امکاناتی نظیر نصب مانیتور و یا چشمی را نیز برای ما فراهم می کند. درگاه  PCM برای ضبط صدا با 48KHZ و همچنین پشتیبانی از HDMI . لنز این دوربین نیز از کمپانی بزرگ ARRI می باشد که باید بطور جداگانه خریداری شود.
یک فیلمبردار سوئدی بنام Erik Vallsten اولین تست با این دوربین را انجام داد که خلاصه آنرا می توانید مشاهده کنید. البته بصورت فشرده شده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر