۲۴ آذر ۱۳۸۹

سیستم تدوین 4K با پشتیبانی از 3D و RAW با نمونه فیلم

حتما تا حالا متوجه شدید که هدف اصلی ما معرفی سینمای دیجیتال Digital Cinema به سینماگران و فیلمسازان ایرانی است. فیلمسازان تازه دو ماه هست که راه اندازی شد و  یقین داریم - احتیاج نیست که پیر بشویم تا دستآورد این حرکت را هم برای شما گزارش کنیم. امیدواریم که شما با معرفی این وبلاگ به دوستان و دست اندرکاران فیلم - تلویزیون - ویدئو و همه علاقمندان  کمک کنید تا سینمای ما نیز همگام و یا سریعتر از سایر کشور ها هنر خویش را بوسیله این صنعت و تکنیک به جهان عرضه کند.  
بجز رقابت دو شرکت بزرگ اوید و اپل که بهترین سیستم تدوین دیجیتال را تولید می کنند. شرکت های بسیار حرفه ای دیگری نیز وجود دارند که شاید سر و گردنی از بقیه بالاتر هم باشند. البته اوید شاید انتخاب اول برای کسانی باشد که پروژه های حجیم تری را در دست تدوین دارند. ( منظورم Media Composer در مقابل Final Cut است)
کمپانی LightWorks EditShare -  را هم قبلا به شما معرفی کرده ایم. اما کمپانی دیگر  یک شرکت آلمانی 25 ساله بسیار تخصصی بنام  DVS است. این شرکت را شاید در ایران نشناسند. اما تولیدات بخصوص سخت افزاری  و سپس نرم افزاری آن فوق العاده حرفه ای و کارآمد است. محصولات سخت افزاری DVS در استودیو های فیلمسازی آمریکا - اروپا - آسیا و آفریقا جای خودش را باز کرده است اما یکی از بزرگترین مصرف کننده این محصولات در New Zealand کمپانی Park Road Post Production است که چند تا از نمونه فیلمهایش را برایتان بریدم و با فرمت فلش آپلود کردم تا کم حجم و قابل دیدن با اینترنت کم سرعت شود
تولیدات این شرکت بسیار متنوع و فراوان است اما من دو نمونه سخت افزار و نرم افزار را به شما معرفی می کنم. که با مکینتاش و ویندوز سازگار است و بخوبی اوید و فاینال کات را نیز پشتیبانی می کند. کسانی که دارای استودیوی فیلمسازی کوچک یا بزرگ هستند و با اوید یا فاینال کات ادیت می کنند و در صددند فیلم های 2K یا 4K را از دوربین های Red - Arri Alexa - Sony F35  - SI 2K ... بدون هرگونه محدودیت تدوین کنند یا زیر نویسی کنند.  این شرکت ویدیو سرور و ذخیره ساز مناسب برای تدوین رئال تایم  ( RAW ( RGB Photo تا 500 Mbps  را برای شما مهیا می کند. برای مشاوره می توانند با من تماس بگیرند. 
Spycer®

The complete content control
Large post production houses and broadcast networks require new and innovative solutions for handling their immense amounts of film data. Spycer® fits these needs precisely by considerably improving the transparency in the overall management of your film data. The intelligent DVS content management system speeds up your workflow and allows you to search your entire network for image data and their metadata. Moreover, use the extensive Spycer® feature set for editing any found image data and metadata. DVS has designed Spycer® as an open platform for easy integration into existing structures at your facilities.

Highlights

  • Gain an overview of your files and metadata
  • Effectively tidy up your SAN or NAS
  • Correct and edit the names of file sequences
  • Edit and amend the metadata in the file headers
  • Thanks to the intuitive GUI, you do not have to use command-line tools to view the content distributed in your facility
  • Use the unique descattering tool to maximize storage performance, and efficiently optimize individual, fragmented clips
  • Spycer's high-speed copy algorithms help you avoid nerve-racking process delays
  • Use the Spycer® job scheduler to automate copying, archiving and descattering processes
  • Automate proxy generation for preview and offline editing by defining watchfolders

 CLIPSTER®


The heart of your DI
Mit dem DVS-Flaggschiff können Sie alle DI-Schritte an einem System vollziehen, die andernfalls auf mehrere Produkte verteilt wären. Aus diesem Grund bezeichnen wir CLIPSTER® als „heart of your DI“. An dieser Workstation editieren Sie Filme online, wandeln diese in verschiedene Ausgabe-Formate, führen Farbkorrekturen durch und nehmen sogar Film-Restaurierungen vor. Dabei arbeitet CLIPSTER® in allen Auflösungen, sei es SD, HD, 2K oder 4K. In Ihrem Workflow entstehen selbst bei aufwändigen Effekten keinerlei Zeitverluste, da die DI-Workstation einen Großteil der Features in Echtzeit absolviert.

Highlights
RAW Deliverables
  • Demosaicing und Decoding für RED®-, Phantom-, ARRI- oder SI-2K-Material in Echtzeit
  • Comprehensive burn-in von RAW-Daten
  • Deliverables in DNxHD® und Apple ProRes 422 (Proxy, LT, 4444)

DCI-Mastering in 2D und 3D
  • Komfortables D-Cinema Reel Editing in der Timeline
  • 4K JPEG2000-Verschlüsselung durch Hardware-Beschleuniger bis in Echtzeit-Geschwindigkeit
  • Stereoskopisches 3D DCI-Mastering
  • 3D-Subtitling mit Tiefen-Anpassung
  • Komfortable Subtitling-Emulation für DCI

Mezzanine Formate
  • Verschlüsselung von JPEG2000 500 Mbit/sec in Höchstgeschwindigkeit
  • Support von IMF (Interoperable Master Format) und AS 02
  • SOAP-Interface für automatische Kontrolle über third-party Applikationen
  • Höchstgeschwindigkeits-Exportieren in komprimierte, broadcast-übliche Formate

Einsatzgebiete: Postproduktion, Broadcast, Digitales Kino

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر